sobota, 26. februar 2011

Temperament

I has it!

Ene par ljudi sem v zadnjem času že vprašala, če se jim zdi primerno kar tako tancati po mojem življenju brez vprašanja. Ko mi pa nekdo po dolgem dnevu začne najedati še tisti bogi en živc, ki se je veselil kuhanja in večerje, pa začnem spuščati podobne zvoke kot bojler pred eksplozijo.

Psihologi sicer bluzijo o umirjanju kot najučinkovitejšem načinu za obvladovanje negativnih čustev. Pojma nimajo! Najbolj učinkovito je, da razbiješ skodelico, pretepeš pult s ponvijo, ali se par minut dereš kot majmun.

Občutek je katarzičen, pa še mine te, da bi živcohodcu zavil vrat.

3 komentarji:

  1. LOL. Tragikomičn zadn del, ampak resničn. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, zadnjih nekaj let sem delovala po umirjenem principu in ugotovila, da to nikamor ne pelje, potem pa sem zadnjič ob enem provociranju jezno zagnala eno grdo skodelico, ki sem jo ravno imela v roki, v kuhinjsko korito. Občutek ob razbitju le-te je bil katarzičen, sklenila sem, da moram ob prvi podobni priložnosti spet kaj razbiti. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. moj umirjeni princip je prišel do skrajne točke. Ponev in čudni zvoki iz dna duše so bili resda neprijetni za uho, so bili pa toliko bolj očiščevalni :D

    O ja, stare skodelice na zaloge ;)

    sakir, humor preganja ostanke besa ;)

    OdgovoriIzbriši