petek, 26. november 2010

Jutro z goržnjo snega

Takega jutra se dekle postavi pred odprto omaro in gleda. "Kaj naj oblečem, da me ne bo zeblo v kosti?" Zagrabi napačnega oblačila ob pogledu v ogledalo vzklikne: "Mater sem grda. V tej črtasti majici sem kot pobegli Dachauski atlet! O, fuj, kak sem posušena! Kaj naj obujem zraven tega, da me ne bo zeblo? Kaj mi je sploh kaj zimskega še prav?"

K takemu stanju so pripomogli nekateri zunanji vplivi: večtedensko pomanjkanje spanca, dieta zaradi vnetja želodca, jutranje tehtanje in prehlad, ki je pravkar začel napadati.

Grozi mi še prisilna vožnja invalida na Štajersko, čeprav bi si toliko raje vzela eno popoldne prosto.

Grizem.

2 komentarja:

  1. Hočem! Pomanjkanje spanca, vnet želodec (pod pogojem, da ne boli preveč) in prehlad! Jutranje tehtanje odpada.

    OdgovoriIzbriši