sreda, 11. maj 2011

Poškodbe dneva

Mislim, da je pomlad in poletje tako idealen čas za uvajanje te rubrike. Pozimi niti ne opazim, kje vse imam modrice - na nogah se ne vidijo, ker imam čisto temne žabe, ostalih sem se pa najbrž že čisto navadila.

Ampak zadnje tedne pa, poleg tega da vsaj vsak drugi dan vidim kakšnega moškega, ki lula v javnosti pri ta prvem kandelabru (kar je svojevrstna poškodba dneva), še kar pogosto opažam pojave novih modric, ureznin, opeklin in bušk. Predvsem se problem pojavi, ko si zjutraj zaželim obleči krilo ali obleko.

- Imam roke kot lastnica največje turistične kmetije na svetu. Spopadam se s suho kožo, med kuhanjem sem si opekla sredinca, noht se mi je pri, pazi to: odpiranju pasu, odlomil že skoraj na polovici, potem pa sem si še ta isti noht prerezala z nožem.
- Uporaba britvice ima dvojne učinke na nogah.
- Noge so elegantno v barvah mavrice, poznam pa izvor samo treh modric. Ena je nastala, ko sem se zahodila v korito, ki sem ga videla, drugi dve pa pri potiskanju nakupovalnega vozička. Modrica na kolenu je neznanega izvora, pri čemer je prav ta najlepše barve.
- Pretepanje zobovja s kozarci in skodelicami sem menjala za mobitel. Je več možnosti, da si pri tem prekoljem še ustnico.

Poškodbo pa je skoraj pokasiral tudi računalnik, ko sem ignorantsko stopila na njega.

Ni komentarjev:

Objavite komentar