sobota, 9. april 2011

Čičerika v špinači

Morda pa bi raje napisala špinača v čičeriki. Navdih pobiram iz nove kuharske knjige - recept je v originalu sicer vegetarijanski, ampak jaz sem pač zaprisežen karnivor in to se je moralo nekje poznati. Edina razlika je v tem, da pri vegetarijanskem najprej do rahlo zlatega popražiš razpolovljen česen na olivnem olju in ga s penovko vzameš ven, potem pa v ponev vržeš čebulo in jo začiniš s kurkumo (pretiravaš) in svežo kumino (tukaj pa si lahko skromen), potem pa pride še ostalo.

Recept je bil napisan za 4-6 ljudi, jaz pa sem kuhala za eno osebo (khm, dve, ampak sem vse sama pojedla), tako da so količine vsega bile izmerjene od oka, po potrebi in po luštah.

Potrebujemo:
- 1 puranji zrezek
- 1 pločevinko čičerike (operemo in odcedimo)
- zvrhano cedilo oprane špinače
- par listov treviškega radiča
- pol čebule
- strok česna
- pisano zakladnico začimb
- olivno olje

Meso narežemo na trakove in ga popečemo, začinimo s soljo, (belim) poprom, timijanom, peteršiljem in ostalim, kar imamo radi. Na lepo popečeno meso vržemo na trakove narezano čebulo in na lističe narezan česen in malo popražimo. Dodamo curry ali kurkumo, malo muškatnega oreščka in kumino (v moji bogati zakladnici začimb je ni bilo).

Dodamo malo olivnega olja in v ponev stresemo še čičeriko. Pražimo in mešamo, dokler čičerika ne pobere malo barve od kurkume (večino pa jo bo itak pobralo meso) ali dve do tri minutke, za tiste, ki so bolj na čas. Zraven vržemo še špinačo in zmešamo. Na ognju pustimo še pet minut, da voda odvre, ob tem pa občasno pomešamo. Malo pred koncem dodamo še treviški radič, pomešamo in viola:



Upam, da bo Milena tudi kaj to sprobala, potem bodo slike malo lepše ;)

5 komentarjev:

  1. to bom pa jutri preizkusila, ker imam še eno pločevinko čičerike, ki je nikakor ne uspem porabiti. sliši se slastno. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, bere se slastno, morem sprobat.

    OdgovoriIzbriši
  3. pa poročaj, če bo slastno ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Šuši, kaj pa priporočaš, da dam zraven, če ne maram špinače? t.

    OdgovoriIzbriši
  5. blitvo? al pa treviški radič oz. rukolo. Brez pečenja rukole, po mojem.

    OdgovoriIzbriši