nedelja, 26. september 2010

Zaspanka

Med tednom spim pri bratu, kakšno noč na tleh na napihljivi podlagi, prekriti z odejami (čeprav je sicer dovolj udobna), ali na njegovi fedrasti postelji. Podarjenem konju sicer ne gledam v zobe, sem pa navajena biti sama, in čeprav se odlično razumeva, vsak petek komaj čakam, da pridem domov. Malo zasebnosti, več prostora in predvsem večja in udobnejša postelja.

Še udobnejša je odkar imam Dormeo podlogo, ki postelji doda nekaj cm v višino (in meni nasmešek na usta, ker mi je ža tako všeč visoka postelja), predvsem pa je končno postelja podobna postelji. In čudežno se zbujam brez bolečin v trtici in ostalih delih hrbtenice. Poleg tega, bi zdaj celo razmislila o kakšnem taborjenju, ker bi definitivno vzela s seboj to zadevo. Še bolj všeč pa mi je bilo, da se je Dormeova ekipa izdatno potrudila za moje zadovoljstvo. Podloga je bila dostavljena v manj kot enem tednu, čeprav sem jo naročila v trgovini (ne, nikdar ne kupujem stvari preki interneta, ker se še do nadaljnega izogibam kreditnih kartic), pa tudi pozanimali so se, če sem zares zadovoljna z izdelkom. Plus točke, vsekakor.

Od utrujenosti sem torej načrtovala vikend bliže postelji, pa mi včeraj ponoči to ni uspelo, zato pa ga danes bolj intenzivno izkoriščam. Pri tem vremenu tako ne vidim drugega smisla, kot da preživim dan nekje med kuhinjo in posteljo/kavčem z dobrimi filmi in v tišini po želji. Kljub temu, da jutri vstanem pred 7h, se tolažim s tem, da se bom vsaj udobno naspala. Upam tudi, da jutri ne pozabim fena ... en bad hair week je bil dovolj za ta mesec. Mnja, čisto preveč lena sem, da bi si že danes spakirala stvari.

2 komentarja:

  1. Sumim te, da delaš za Dormeo! Meni tudi enega! Prosim.

    OdgovoriIzbriši
  2. hehe, ne delam za Dormeo. Sem pa cela srečna, da sem ga končno nabavila :D

    OdgovoriIzbriši