sobota, 5. junij 2010

Momentalnost

Ne rabim horoskopa, numerologije in kart, da v nekaterih primerih vem, kaj se lahko zgodi. Imam zdravo pamet. Čeprav se včasih vseeno obregnem ob usodo in karmo. Znata biti prasici. Mi je pa še vedno najbližji tisti rek: "You never know what the tide might bring." Pa še kakšno pametno bi lahko natrosila.

Nekatere slabe stvari te pač konec koncev spravijo v dobro voljo (občutek svobode, ko kamen pade iz/od srca, nobenih omejitev). Čeprav pretirano pritiskanje na živce res ni dobro za želodec. "Brcni me, ko sem že ravno na tleh." En del sem si sama kriva (o, ja, spet krivim sebe), pa vendar hrošček, ki je padel na hrbet, lahko le miga z nogicami, dokler ... gre. Kot sem rekla, nekaterih stvari nisem vajena in se jih nimam namena navaditi. Niso vredne.

Moja ograjica je dobila še električnega pastirja. Samo nekateri ljudje ga ne vidijo, dokler jih konkretno ne užge po prstih. Res, včasih se čudim, da od mene še nihče ni šel s plavimi očmi.

3 komentarji:

  1. obožujem tvoje zlaganje besed :) vse, VSE, bi si rada zapomnila ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nasvet: naj bosta tako ograja kot pastir snemljiva (o.p. iz mojega slovarja, če besede ni v onem ta uradnem, me ne briga :)), ker bo enkrat prišel čas, ko ne enega ne drugega ne boš potrebovala več oziroma bo kvečjemu lahko ovira. No, delim svoje izkušnje pa da ne bi ponavljala napak :) Nataša

    OdgovoriIzbriši