petek, 11. junij 2010

Babji večer

Babji večer v dvoje. Ampak takšni so pri nama z lubico najlepši. Ker lahko govoriva o tem, zakaj se katera ne spravi v katere cunje, brez nepotrebnih komentarjev. Sami komplimenti. Brez nevarnih ušes govoriva o tem, koga sva podrli, bi podrli, ali bova podrli. In zakaj bi bilo to pametno ali nespametno. No, tudi o tem, s kom greva na dopust. Itak da s fotri ... nama potem ni treba nikogar klicat, da pride po naju :D

Na vsem lepem, sredi filma pa zazvoni telefon, zaradi česar pade malo slabe volje. In predvsem vprašanje "Zakaj še vedno to dela?" Ugotovili sva, da bi bil odgovor sigurno v gin tonicu, če ne bi vozili. Zato sva se raje sprevili na midnight snack v McDonalds, kjer mi je v romantičnem soju browniejev moja lubica rekla, da naj bom njena Samantha. Da slučajno kdaj ne bo zinila stvari imaginarnemu tipu, brez da bi podebatirala z menoj, ki imam vedno prav. Obljubila sem ji, da bom, ampak da vseh tipov pa vseeno ne bom podrla. Nekaj sem začela govoriti tudi o tem, da bi od zdaj naprej imela lepe tipe ... pa vem, da mi to ne gre najbolje. Jah, nekdo mora imeti rad tudi tiste ta žgoljave.

3 komentarji: