nedelja, 21. oktober 2012

Misterij zobne ščetke

Včasih pride do tako banalnih vprašanj in analiz. Mogoče smo ženske res še posebej prodorne na področju analize v resnici nepomembnih reči, ampak so nekateri misteriji, o katerih se kakšno jutro, ko zrem v ličen kozarček s ščetkami, zaspano sprašujem.

Nikakor še nisem našla odgovora, hkrati pa ne čutim potrebe, da bi zobno ščetko vrgla stran. Morda pomeni odprt stranski vhod, morda me opominja na to, da z nekom nočem več pljuvati zobne paste v isti umivalnik. Mogoče je nekdo izgubil pravico, da me med ščetkanjem žgečka (in povzroča neeleganten krohot s polnimi usti zobne pate). Konec koncev bo ščetka že prišla prav za čiščenje fug. Morda pa bom kdaj tako žleht, da bom to prekleto zobno ščetko komu podturila in se pri sebi do solz nasmejala. Mogoče pa sem razvila "welcome to my life" in "goodbye sleepover" zobno ščetko.

Ali pa nič od tega in v mojem kozarčku pač spijo tri zobne ščetke, ena pa hodi z menoj po svetu in išče svoj prostor pod soncem. Vsekakor pa tale zobna ščetka in tiste tri rezervne, zapakirane nekje na varnem, niso nič v primerjavi serijo vijoličastih ščetk, ki so nekoč nekomu priletele z omare in se je na to temo razvil dober štos.

Sicer pa - a se kaj zares konča z zobno ščetko v smeteh?

1 komentar:

  1. Ha, sem šla pregledat, koliko zobnih ščetk imam pri 'hiši', ker so to res misteriji, povezani s sto drugimi stvarmi, skoraj bolj kot z nogavicami, ki izginjajo v pralnem stroju. Sinovo ščetko imam v čist posebnem lončku, pa zraven eno novo, ki bo to zamenjala. V mojem lončku sta dve, čeprav, khm, je samo ena moja,ena je pač ostala tam, ker je nihče ne vrže stran. Aja, pa dve novi imam pripravljeni za zamenjavo na polički v kopalnici. Aja, pa še eno, 'potovalno' imam v torbi. Zelo veliko ščetk za eno 'hišo' hehehe. Nek majhen ljubosumni izpad je bil zadnjič zaradi velikega števila ščetk - eni pač povezujejo ščetke z nečim drugim.

    Aja, Šuši, nečesa ni konec, če vržeš stran zobno ščetko ;) Lahko je pa začetek ;)

    OdgovoriIzbriši