četrtek, 6. oktober 2011

Išče se ...

Telo mi trenutno sporoča, naj si vzamem čas zase, ampak mi to nekako ne gre. Težko sem pri miru in tečni so glavoboli, ki sledijo vsakemu nasmehu. Sicer pa mi "višje sile" ne dajo miru niti takrat, ko ga hočem, ker se vedno kaj zgodi, ko že mislim, da bo mir.

Ampak se kak dan tudi ne dam in z razbijujočo glavo in nosom v nekem drugem agregatnem stanju pobegnem na fino kosilo z gospodom fotrom. Sonček, dobra hrana in prijazna postrežba, ki tudi za moj kompliciran želodec brez problema priredi ponudbo, so ustvarili odlične pogoje za sproščeno urico in pomembne pogovore med fotrom in fotrovo hčerkico. Jes, še kak takšen dan ... minus čudna agregatna stanja.

Sicer pa se bo po tem zdravilnem vikendu, ki ga grem po dolgem času preživljat na rodno grudo, iskala sanjska služba, ob kateri bom lahko z nasmeškom na obrazu izkoristila ves svoj potencial. Razen tisti dan, ko grem odtranjevat melanocitni nevus.

Iskal se bo tudi žur, vsi ljubljeni za sproščujoče kavice, sprehode in uživanaj ob filmih ... in predlogi za dobro hrano, ki jo lahko spremenim v zdravo dietno.

V tem trenutko pa se najbolj išče še kakšna vraža, ki bi pregnala viruse in ni prav posebej povezana s farmacevtsko industrijo. Navali narode! (imam česnove kapljice za ušesa in sinuse, delam fiziološko tekočino za nos in se mazilim s tea tree in kapljicami 31)

2 komentarja:

  1. Halo Šuši,

    opozarjam te pred pretirano uporabo fiziološke raztopine za nos. Sploh če je preveč invazivna. Sam sem s prepogosto uporabo te raztopine skorajda uničil sluznico.

    OdgovoriIzbriši
  2. hej, vem, največ dvakrat na dan v malih količinah. Vseeno hvala za opozorilo.

    OdgovoriIzbriši