petek, 28. januar 2011

Fajitas kingdom

To besedno zvezo smo ustvarili enkrat v času rednega obiskovanja faksa, ko smo se z družbo dobivali na večerjah, enkrat pri enem, drugič pri drugem, in merili veličino napada na fajitas izpod različnih kuhalnic.

Ta teden sem se spomnila, da že celo večnost nisem delala ničesar s tortiljami, zato sem po hitrem postopku šla v nabavo. Enkrat med nakupovanjem sem se spomnila, da mi je pravzaprav bolj všeč domača guacamole, ki sem jo že enkrat ustvarila po domišljiji, tokrat pa sem zadevo še nadgradila.

Recept Šuši Guacamole pa gre nekako takole:

Izdolbemo meso dokaj mehkega avokada. Jaz sem za dve osebi porabila samo polovico, in sicer tisto brez koščice, ker avokado je približno tako butast, kot povprečni Španec, in meso porjavi samo na tistem delu, ki nima koščice. Izdolbeno meso sem premečkala z vilicami, prelila s par kapljicami limetinega soka, nasekljala por in papriko, dodala ščepec soli, ščepec belega popra in malo mlete rdeče paprike. Paradižnika mi je zmanjkalo, in ga pač nisem narezala na kockice. Namesto tega sem v zmes dodala še eno žlico tiste rdeče omake za mehiško hrano.

Slik ni, ker sva bili preveč lačni.

Če kaj guacamole ostane ali ne veste, kam s preostankom avokada, priporočam, da porabite kot namaz v sendviču s šunko, sirom in rukolo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar