nedelja, 7. februar 2010

Ugotovitve




Vem, da sem nekje nekoč to pesem že objavila. Ampak si preprosto ne morem pomagati. Odkar sem jo prvič slišala, se mi vsak dan vsaj enkrat zapoje. Vsakič nek drug verz ... odvisno od počutja. Zasvojena?

- na kosilu smo se dobile sestra od sestre, sestra in jaz in povedale kako o moških. Upravičeno, prva je sveže ločena, druga sveže ovdovela, jaz pa ... no, jaz pa partnersko nedefinirana (torej, nič novega). Najpomembnejša modrost kosila je ta, da so naši štirje starši (na tem mestu naj omenim, da se zavzemam za edninsko rabo besede starši, ki ne definira spola ... no, starša) najbrž čisto navdušeni nad našimi uspelimi zvezami.

- I'm judgmental: smejim se neumnim ljudem in/ali neumnostim, ki jih ljudje počnejo. Včasih tudi privoščljivo. Včasih tudi s pomočjo facepalm. Ampak vedno tudi sebi iskreno čestitam za izrečeno/storjeno neumnost.

- Moj life je morda malo bolj umirjen, kot je bil pred časom. Še pridem nazaj.

- Nočem govoriti o stvareh. Včasih se mi ne da. Večina ni niti pripravljena na izbruh besed, ki jih lahko doleti. Sicer pa sem prijazna. Samo ne drezati vame.

- Izpit se bliža, meni pa se še vedno ne ljubi učiti. Že vidim visoko uspešnost!

- Nekateri objemi so močnejši od drugih. V le dveh dneh sem dobila več ljubljenih objemov, kot prej v treh mesecih. Še najbolj vesela sem tistih objemov, pri katerih ni treba ničesar reči, ker sam objem in pogled povesta vse.

- Od načrtov in želja se ne da živeti ... brez njih pa tudi ne.

2 komentarja:

  1. To zadnje je pa tako prekleto res, pa še ubesedeno je perfektno. Si sposojam. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja zahrbtnih/neumnih ljudi je na žalost več kot bi si človek želel.

    OdgovoriIzbriši