sreda, 24. februar 2010

Jaz sem čudež

Če slučajno še kdo ni opazil.

Našla sem jufko v naši vasi ... neverjetno. Pa tudi pijansko dobra ni. Potem sem se drug dan spraševala, zakaj sama ne opazim, ko me nekdo gleda v joške, vsi drugi pa. Razen tega, da se mi res ne da ukvarjat s tem, če me nekdo na drugem koncu sobe gleda v joške. Ne vem, koga bi prej za uho: muteca, ki se mu ljubi čez celo sobo zijati vame, ali "samaritansko dušo" (kakopak ženskega spola), ki priskače povedat, da me nekdo gleda. Read a book or something.

Strašansko vesela sem bila izreka sožalja ob selitvi v našo vas. Zapoznelega, kot je pač vse tukaj.

Veliko je stvari, ki jih kar ne morem verjeti ... preveč abstraktno. Uf in preden pozabim: nekoga čaka mrzel tuš.

P.S.: Še dobro, da je bratec prišel za nekaj časa domov. Se imam vsaj s kom za pogovarjat.

11 komentarjev:

  1. Bol si zasluž plocko ljubosumna samaritanska duša, ker vrjem, če bi bulu njene joške, nebi mela čist nč proti.

    OdgovoriIzbriši
  2. vem, sam se mi preveč ne ljubi s tem ukvarjat.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz tudi buljim. Opiši. Kaj vidim? ;) Naslov je več kot fantastičen! Res si! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisem Te niti videl, dokler se nisi oglasila, kaj šele, da sem te na jufki gledal v joške. Čeprav mi je zdaj malo žal.

    OdgovoriIzbriši
  5. hehe, prepozno si prišel na jufko. Sta pa sedela tam, kjer sem jaz prej :D te je bilo pa fajn srečat ... pa upam, da veš, da zapoznelo ne leti na tebe, ampak na vse ostalo :D pa da ne bi še ti kje naslednjič v joške gledal, ker se bom drla na tebe :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Brez skrbi, da Te bom. Drla se pa ne boš, saj ne opaziš.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pri tebi imajo vsaj v kaj buliti. LET THEM. ;)) Poor thing.

    OdgovoriIzbriši
  8. ehm, podobni problemi ... saj veš. Nabavi si majico, na kateri z majhnimi malimi črkami piše na levi joški 'desna', na desni pa 'leva'. Pa štej tiste, ki ti bodo rekli, da narobe piše LOL
    Pa macolo imej zraven :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Zakaj piše 'vaš komentar je bil objavljen', vidim ga pa ne?

    OdgovoriIzbriši
  10. mam značko stop looking at my tits, nekje :D kaj je pa komentarjem dogajalo, pa ne vem :D

    OdgovoriIzbriši