sreda, 2. december 2009

Say, miss Murphey

Se ukvarjam z eksistencializmom ... you (I?) wish. Z nekaterimi drugimi vprašanji, katerih definicije nočem izgovoriti na glas, ker bi se preveč resnično slišalo. Sprašujem se tudi, zakaj še vedno bedim, če sem čisto hin že cel dan. Od prekladanja riti, se razume.

Vsak teden je še vedno čisto drugačen. Ko obupam, se nekaj zgodi. Rečem what the fuck in se prepustim. Povzroča manj aken. Za pomiritev sem si kupila Diorjev lak za nohte. Parfum pade naslednjič. Bom še videla, kateri. Seveda sem si zlomila noht takoj po tem, ko sem si jih lično uredila. Na antibiotiku.

Po dolgem dolgem času sem šla v lokalni merkator center in ugotovila, da je nemogoče dobiti bizarko kot so polnjene olive. Ali mešani oreščki. (Morda oreščki niti niso tako dobra ideja, glede na zadnjo dušitev samo ob tiščanju nosu v pesto ... in napadu kašlja ob basanju z mandeljni.) Avokada nisem niti iskala. Sem pa vesela, da je hladilnik poln, mene pa je minila želja po hrani. Zdaj, ko sem že pojedla vse zaloge za v Afriko.

Ah, saj me samo luna nosi.

2 komentarja:

  1. Ma ko jebe froce v Afriki, da jih mormo mi futrat?
    Nikol ne pejt lačna v trgovino, če nč druzga boš mela dvojni del nošenja domov in pol metanja stran. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kaj bi rekla tipu, ki ti hoče nalakirati nohte na obeh stopalcih? ;)

    OdgovoriIzbriši